fick lite jobb imorgon med

Ska jobba en stund på morgonen innan jag ska ut till Ellinor, min logoped, sista gången innan sommaruppehållet. Min röst känns verkligen som den sett bättre dagar. Jag förstår inte varför det inte funkar med hennes tips. Så fort jag är där känns hela halsen och allt fantastiskt men ute i verkliga livet funkar det inte. Ska verkligen lägga manken till i sommar och öva med hennes härliga kasettband varje dag....Ingen misshandel. Misshandel leder till böter som min första läkare sa. "Du får böta 1000 kronor varje gång du misshandlar dina stämband"..... det har jag inte råd med....

Efter besöket åker jag nog tillbaka till jobbet en stund, om det behövs. Sen blir det hem till Horshaga för att hämta lite saker till festen och jobba på hemmaplan onsdag då jag är ledig från hotellet. Måste få in så mycket pengar jag kan nu till sommar och höstäventyren som förhoppningsvis kommer bli:

*London
*Arvikafestivalen
*Emmabodafestivalen
*Tågluff i Europa
*New York



...hej vad klockan blivit mycket...om man skulle sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0