nu drömmer jag om helveteskapet också

I natt hade jag två fästingar på ryggen. I min dröm alltså. Jag har aldrig haft en fastsittande fästing i hela mitt liv och det vill jag inte ha heller. En hel lång skön natt och så slösar man bort den genom att drömma om detta lilla helveteskap....

Det var väldigt jobbigt att jogga idag. Tror det beror på att jag fortfarande är snurrig av lacknaftan jag andades in i överdos igår. Vi skulle rengöra en vägg och höll på att passera till andra sida i alla ångor från denna mindre väldoftande vätska. När vi gjort halva väggen, tyckte pappa vi kunde pröva med såpa och vatten istället. Det kunde han inte tänkt på från början, såpa och vatten is the shit och rengör väggar bättre än något annat. Lacknafta dödar.


sara är inte gjord för lacknafta och inte vår miljö heller...

-SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0