stockholmsplaner ger mig hoppet tillbaka

Linn och jag en stockholmsnatt sommaren 2008

Jag och Mayra på söderpub i November 2008

Stockholmsweekend December 2008




Ögoninflamerade Sanna och Johan på besök i huvudstaden i våras


Rebecca, älg och jag på svartklubb i Solna april 2009


Min fina Mayra i Stockholmsrulltrappa


Världens bästa trio och blivande stockholmare på pendeln från Kallhäll


Jag har sån ovanlig lust att leva just nu, just idag. Känner att jag är helt obegränsad och kan göra precis vad jag vill med mitt liv. Tror att en flytt från Göteborg kommer göra mig så himla gott. Kan inte stanna någon stans där jag inte kan leva fullt ut och inte har några möjligheter att göra det jag vill, och som bara sänker mig mer och mer. I December säger vi därför "Hejdå Göteborg, Hej Stockholm, Hej Mayra, Linn, Kristin, och hej underbara stad, Hej Cory och Rebecca som inte är så långt därifrån"


-SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0