åtta timmar

För en gång skull kommer jag nästan få mina åtta timmar under täcket. Om jag nu inte fastnar framför min nya lilla älsklingsdator. Den är nästan för liten och behändig att ha med sig och kan nog lätt skapa ett beroende. Men något ska väl varje liten männsika få vara beroende av. Bättre än droger och alkohol tror och hoppas jag....

Imorgon jobb igen, behöver jag nästan inte skriva eftersom jag jobbar alla dagar denna veckan + minst 6 dagar nästa. Så blir det när man har dålig ekonomi och två jobb. Men bättre tider spås. Jag känner mig hoppfull....

God natt sjunger SARA och Alfons i kör...

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: det får jag med för mig! :)

2009-07-22 @ 22:06:43
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

svar: Det stämmer definitivt! Jag HAR en sund inställning till nyttig kost och hälsa. Håller med dig om att den där bruden inte verkar klok. Jag fattar inte vad hon håller på med..och det värsta är att massa unga tjejer sitter och ser upp till henne, tror inte ens att hon själv äter så lite som hon säger att hon gör. Helt fel att äta så lite som hon gör i alla fall. Min blogg kommer förmodligen aldrig bli stor och komma på topplistor..jag hade kunnat fixa min blogg så att den blev som hennes om jag ville tjäna pengar och synas, men jag har tusen gånger hellre kvar min blogg som den är och har några få läsare, kommer aldrig ändra på mig för att fler ska gilla bloggen.

2009-07-22 @ 23:08:16
URL: http://www.halsogudinnan.blogg.
Postat av: angelica - en helt annorlunda ung mamma blogg

FIN BLOGG DU HAR, LÄGGA TILL VARANN PÅ BLOGLOVIN KANSKE?=)

2009-07-22 @ 23:19:02
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0