fynd och konstsim


lillasyster och jag är tillbaka i göteborg och passade på att göra lite fynd på stan och kolla in en bra film på biopalatset



allt flyter var över förväntningar som jag verkligen rekomenderar att se, kanske inte på den biografen dock för bilden var sjukt suddig har ingen aning om varför. Man borde be om pengarna tillbaka men efter att ha varit på HM och försökt återlämna mina lösögonfransar som var helt värdelösa till en sjukt störig expedit med sjukt fula silikonbröst orkar jag inte bråka med någon mer på ett tag

men mycket andra trevliga affärer finns ju i vår vackra men dock lite regniga stad och är mycket nöjd men mina fina köp från idag



två kjolar från monki, sannas med rosetten



tröja från monki






klänning från gina tricot



klänning med rosett i halsen från monki



sannas underbara skor från indiska
www.sannanilssons.devote.se



och ett till av hennes skofynd
hon älskar skor mer än jag mycket på grund av att jag inte kan ha högklackat tror jag

imorgon börjar skolan och jag ska ge allt
verkligen allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0