vårsol över göteborg




Så jäkla skönt väder vi har här i Göteborg idag. Imorse var det jättekallt när jag gick till jobbet men nu har solen varit framme hela dagen och det är kanonskönt, nästan lite vår. Nu skulle man ha någons hand att hålla i och ta en promenad till. Men jag får ge mig ut själv, inte mer med det. Jag är inte bitter....

Fick allafall ett så underbart sms av min fina vän Rebecca i förmiddags. Det piggar verkligen upp att veta att man har så fantastiska vänner som henne. Synd bara att hon inte bor här i Göteborg. Men om drygt en månad åker jag upp och hälsar på henne i Linköping. Längtar.

Lisa....Vi kan nog plocka fram våra longboards snart...äntligen...bara dom kan sopa undan lite sand från gatorna...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det ser jag fram emot.. :)

2009-02-14 @ 14:58:08
Postat av: Sara Louise Nilsson

ja jag med....är skitsugen på att åka nu

2009-02-14 @ 15:00:51
URL: http://saralouisenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0