teateröverdos och svanensväng



bilden är lånad från www.letaguldkorn.wordpress.com 
och så svan man kan bli va?


Har kollat på tok för mycket teater idag. Men duktiga var dom. Detta behöver sväljas ner med några öl. Får vänta några timmar till bara. Jag och Sabina ska snurra på Svanen ikväll.

Jag är så sugen på semla idag igen. Blev en våffla istället. Passade på att prova tina lita andra grejer i våffeljärnet eftersom vi inte äger någon mikro. Maten jag värmde var

  • Paj - svårt att få varm utan att den blev svart
  • Fralla - gick bra med en smal variant
  • Apelsin - kul sprak

Nu är jag mätt som tusan efter all denna mat. Men bäst det så jag inte blir bakfull tills imorgon. Varannan vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0