så skulle man sovit för en timme sen



kent - slottskogsvallen juli 2008

Måste sova nu. Ska bara lägga in en till skiva i iTunes. Nu har jag kommit fram till favoritskivorna och du jag och döden tuggar sig in i min hårddisk. Den tuggar rätt högt dessutom. Kanske börjar den bli trött. Trött som jag borde vara. Men jag tror jag har tagit en överdos av socker idag. Jag och Jennifer åt chokladkaka med grädde i Haga och nu har jag fått i mig en Marabou daimchoklad. Hoppas febern är borta imorgon. Sugen på modern dans. Men så länge jag föder mina bacillusker med socker så lär de ju inte försvinna. Jag behöver tre förbud i mitt liv. Shoppingförbud, mänförbud och sockerförbud.
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0