jag älskar min eltandborste




Kan nästan motivera mig att gå upp på morgonen bara på grund av den.  Nästan. Mina tänder är så fina och dessutom behöver jag inte anstränga min arm. Bästa födelsedagspresenten någonsin.

Jag skulle behöva klippa mig, men det är så svårt nu i denna fasen av mitt liv som ja bestämmt att jag ska spara ut mitt hår. Går jag till frisören och säger att de bara ska toppa så klipper dom alltid av en fem centimeter och växer håret bara en decimeter på ett år så kommer jag aldrig få långt hår igen. Det får helt enkelt växa i uppstatt läge, så syns det inte att det är en ful page. Uppsatt är ju också fint, frågan är om luggen ska av eller om jag ska spara den med. För svåra beslut för en torsdagsmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0