förbereder mig för träningsvärk




Var på stationsgympa innan och det var jobbigare och längre än ett vanligt gympapass. Men roligt. Har känt mig så sjukt snygg sen träningen, men nu har jag varit tvungen att duscha och sitter och känner mig soffig och ful igen. Jihii!

Imorgon är det redovisningar hela dagen. Ska kolla fyra pjäser tvåorna har gjort. Hoppas på att de är lite roligare än vad jag hittills sett på Wendelsberg, och då syftar jag inte på att det ska vara komiskt. Det som varit värst har iofs lärarna varit inblandade i så kanske kan hoppas detta är lite bättre. Jag och Anna-Maria funderade över vad vi ska göra åt vår ramljuskåta rektor. Han kommer inte få sätta sin fot i någon av våra produktioner det är en sak som är säker. Även om det "bara" gäller att han har hand om scenografin så har han inget där att göra tycker jag. Lärarnas uppgift är att ge oss bra redskap för att bli bra skådespelare men abslout inte stå på scen tillsammans med oss. Rektorn ska sitta på sitt kontor och vända på papper och på sin höjd hålla avslutningstal, inte ta ut sin misslyckade teaterkarriär på oss.

God natt fina med kalla Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0