bäst för mig att vara hemma ikväll




...om jag ska orka jobba i helgen
Royal har fått sin nya matsal färdig den är grymt fin men blir lite ovant att det är så stort

På måndag blir det intagningsprov till teaterhögskolan i göteborg
Hade bestämt mig att jag inte söka men nu gör jag det ändå
Jag har inget att förlora. Dessutom är jag rätt grym när det kommer till teater

Imorgon kommer mamma och pappa och kollar på wendelsbergsrevyn, hoppas dom tycker den är bättre än vad jag tyckte den var. Sen ska vi gå ut och äta på kvällen. Längtar efter restaurangmat, ska föreslå Buddha Bar eller Svarta Oliver, två av mina favoriter här i Göteborg. På söndag dyker min finaste Sanna upp så ska vi repa scenproverna och mysa in sportlovet.

Blir en fin helg tror jag. Bara jag kan piggna till lite. Ska få på mig lite kläder och smink nu och sticka till skolan och sjunga min sång inför klassen. Lite nervös faktiskt, hoppas jag får vara först.

Kommentarer
Postat av: Sanna Nilsson

nu har jag hittat min texter.. så nu har jag kanske ångrat mig ska nog öva hela kvällen så får vi se hur det går..

2009-02-07 @ 13:28:25
URL: http://sannanilssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0