tack fina vänner

Fikan med Anna-Maria och Sandra var fantastiskt trevlig. Så underbart att fått lära känna två så ödmjuka och jordnära människor som er två och det är bara hoppas på att vår vänskap varar för evigt.





Efter en fin fika med massa gott från Villa Villekullas kakbuffé så åkte jag hem till Jane och Niklas vilka jag spenderade restan av den fina, sista, kvällen i Göteborg med.




Jag kommer sakna min Jane så sjukt mycket, hon har kommit och bli en av de vänner som satt mest prägel på mina år i Göteborg. Hon kommer alltid finnas i mitt hjärta. Underbara Jane.

Kan ni ändå tänka er att jag redan är hemma. Redo för att kliva i säng, sova så skönt tills morgonen kommer. Vad lycklig jag är. Vad lycklig.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0