sitter och hoppas

I går skickade jag in brevet till Väddö, det som innehöll mitt svar till ansökan. Så klart ett JA. Vill bara att de ska ha kommit fram i dag och att alla andra också tackar ja. För det är faktiskt det som det hänger på nu, tackar inte alla ja blir det ingen kurs i Januari. Då blir jag ledsen för efter att besökt skolan insåg jag att det verkligen var där jag ville gå. Var en så fantastisk plats och lärarna verkade underbara.

Det är tur att jag har haft så mycket annat att pyssla med de senaste dagarna annars hade jag nog inte kunnat sitta still av nervositet.

Nu kan i alla fall inte jag göra mer än att hålla tummarna och vänta på beskedet.

- SANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0