mycket motion

Känns som jag har lite för mycket tid just nu. Eller att jag priorieterar att träna istället för att jobba. Kanske är lite halvsmart med tanke på min ekonomi. Samtidigt är det väldigt skönt att gå och lägga sig och veta att man har rört mycket på sig. Det lever jag länge på skulle jag tro. Minst till jag är hundra. Om jag nu inte blivit en pank uteliggare innan dess.



Imorgon tänker jag gå upp senast klockan åtta. Nu sover jag så mycket att jag nog får påsar under ögonen av det snart. Lagom är väl alltid bäst. Lagom är väl alltid svårast.

Imorgon önskar jag mig att mamma kommer hem från sjukhuset så vi kan ha mysfredag i det nydekorerade vardagsrummet. Så hoppas jag att veterinären ger klara och bra besked om vår älskade lilla Prima.

...but now it's time to sleep friends

- SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0