men gott nytt jävla år då

Hade vart skönt om klockan varit tolv redan.
För jag är trött och vill inte vara uppe länge.


Mysigt har vi haft det här hemma, men mer som en vanlig fredagskväll och mindre som en nyårsafton.





Längtar efter trevliga vänner att skåla med och en kärlek att hålla i handen. Den här dagen började deppigt och slutar nog likaså för jag känner mig inte vidare pepp precis, ganska ensam och det mousserande vinet kan man väl spara till ett bättre tillfälle...

...men gott jävla nytt år. Jag hoppas kommande blir lika fint som denna hösten har varit. Denna vintern har varit, ända tills idag, när verkligheten för en sekund hinner ikapp mig. Helt plötsligt har man ingenting och inte ett missat samtal eller mottaget sms på hela dagen. Bara en tom säng och en liten tår bakom ögonlocket.

Imorgon kommer det säkert kännas bra igen. Tjugohundratio.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0