julafton lider mot sitt slut

Det har varit en fin dag, en helt vanlig dag med lite juliga inslag. Precis så jag vill ha julafton. Ingen stress, ingen press, inga krav. Mätt är man ju, men det är lite av grejen antar jag och maten blev mycket lyckad.



Alfons och resten av familjen kollade Kalle vid tre.




Ljusen har brunnit och värmen har spridits




Min underbara Sanna har åkt till pojkvännen sin nu. Åter igen sitter man över julhelgen utan någon kärlek att hålla i hand. Det gör mig inte så ont, men någon dag hoppas jag på att jag också kan få fira jul med personen mitt hjärta tillhör. Jag är lycklig över att jag har min familj allafall.

Imorgon fortsätter julfirandet med lite släkt på lunch och sedan med fina vännerna i Ulricehamn mot kvällen, vilket kommer bli underbart så klart. Inte för att det är Ulricehamn utan tillsammans med många av de bästa människorna i mitt liv.

En fin julgåva är att det börjat rulla in kommentarer från människor utan främlingsfientliga åsikter vilket glädjer mig mycket. Vi måste börja stå för vad vi tycker, få slut på Sverigedemokraternas befängda snack.

God natt och God jul.

- SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0