jaha då var man frisk igen

Mamma fasade för att jag hade fått influensan men sån skit biter inte på mig. För nu är jag frisk igen och genomfört en rask morgonpromenad, en snötäckt sådann. För nu faller snön på riktigt ute, en vit jul är ju inte helt fel. Det var många år sen sist.

Nio dagar kvar och jag har införskaffat två klappar. Känner mig inte stressad alls. Mina kreativa lustar säger åt mig att det kommer bli väl med den saken.

Idag har jag vilket som en lång att-göra-lista så bäst att sätta fart med det samma. Får väl börja från toppen.

Visitkort var det.



- SARA

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa vill ha en sån kjol redigt snygg ;D a va skönt att du e på bättringsvägen. har du haft feber å sånt tråkigt ?

2009-12-15 @ 11:26:05
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0