inte är jag ensam

Fortfarande är det inte många av oss människor utan främlingsfienliga åsikter som vågat sig in i debatten, vilket självklart gör mig lite smått irriterad och ledsen. Jag vet ju att det inte är alla som tycker som...

...Anna som skriver:

"SD är de enda hoppet, sjukt att ni hjärndöda människor är emot de enda hoppet som finns för Sverige. annars är vi så gott som utrotade från jordklotet och de kommer föra in Sharialagar då de är laglig att våldta kvinnor. sjuka jävlar ni är, varför flyttar ni inte till Rosengård om ni älskar blattarna så jävla mycket"

Dom får heller aldrig tro det.

Pappa B gjorde ett inlägg där han i stort förklarade hur hjärndöd jag var och att föra en diskussion med mig inte var någon mening med över huvud taget. Han kallar mig "snorunge" och "lilla flickan" vilket inte har något med verkligheten att göra och inget med saken att göra heller. Det är min blogg, och kommer det in inlägg som inte ger något åt diskussionen, kan jag med all rätt ta bort dom. Skriv gärna ett nytt där du inte gå till personangrepp mot mig så kan vi börja snacka.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0