första kurslitteraturen beställd

..och 825 kronor fattigare. Varför ska det vara så sjukt dyrt att vara student, samtidigt som det är vi som får minst pengar? Ologiskt.

Ska ju jobba sju dagar innan jag åker upp till Stockholmen så. Lite klirr i kassan för mer nödvändigt ont nu när jag ska bli en klok högskolestuderande dam i mina bästa år.



Jag och Sanna förbereder nyårsmiddag och kokar även soppor inför vår sjudagars utresning av våra kroppar som börjar imorgon. Som sagt har det blivit lite väl mycket onyttigt i dagarna så nu är det dags för en nystart. En ny start för nytt år. Idag får vi äta precis vad vi vill, precis hur mycket vi vill.

- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0