djurmys och tavelhängning

Har spenderat min förmiddag i häststall och hönsgård. Nu har dom alla, smarta och mindre intelligenta, fått det finare än på länge. Och vad mysigt det är att gå och fixa. Göra fint. Umgås med lite bättre varelser än männskligheten.

Jo hemska är vad vi är. Går mer och mer upp för mig för var dag som passerar. Om Gud finns var han sjukt korkad när han uppfann männsligheten, och nu måste alla andra arter stå ut med hans "lilla" misstag.

Eftermiddag har jag möblerat om i mammas och pappas tv-rum eller rättare sagt ommöblerat väggarna. När vi har en sån fantastisk konstnär som min älskade mor i familjen så är det ju klart att henns tavlor ska hänga på väggarna.



- SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0