då var man tjugofyra då

















Ja då var man ett år äldre.

Imorse var jag lite ledsen
, för det var så många som sagt som skulle komma på min födelsedagsfest men de flesta dök inte ens upp.

Sen började jag tänka efter. Ni som kom. Ni fantastiska underbara. Vad jag älskar er. Det är ni som betyder mest på jorden, det är ni som verkligen är mina riktiga vänner. Alla de andra kan kvitta, varför lägga energi på att tänka på det ens. Så nu ska jag sluta med det och åter igen tacka för ett fantastiskt kalas igår och tacka för att ni vill vara mina vänner. Det betyder så otroligt mycket för mig att ha er nära.

Tack.

- SARA

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack för att jag fick komma! Superfin kväll :D Som alltid i ditt sällskap :) Puss

2009-12-05 @ 22:57:44
URL: http://kevlarsoulen.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis igen, Sara! Vilken SKETTsnyggklänning du har! :)

2009-12-06 @ 17:21:37
URL: http://skimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0