buss mot huvudstaden

I morgon bär det, klockan halv ett på natten, i väg mot Stockholm och sedan vidare till Väddö folkhögskola. Klockan 12.50 på tisdagen ska jag befinna mig på skolan, det ska bli spännande och måste säga att jag är lite nervös. Det ska bli, om jag fattat rätt, intervju och sedan rundvandring i skolans lokaler.

Klockan 22.30 på tisdagskvällen går bussen tillbaka mot Ulricehamn, det kommer bli ett långt dygn men förhoppningsvis roligt och intressant. Hoppas jag gör bra från mig och kommer in. Det är verkligen min dröm för tillfället och jag vill så gärna att den slår in.

- SANNA

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag håller tummarna!! Lycka till!!

2009-12-07 @ 21:53:50
URL: http://borgstromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0