jobb och modevisning

Ska jobba några timmar nu på morgonen, sen åker jag ner mot Göteborg för litet modelljobb ikväll och jobb på hotellet, lördag och sönda. På söndag kanske jag stämplar ut från hotellet för sista gången. Vet inte om jag får något jobb i oktober/november och sen planeras ju en flytt till huvudstaden. Känner inte att jag gråter något över det, har redan varit där för länge, och det är så lätt att man fastnar när man har ett jobb, även fast man inte riktigt trivs.



Har hälsar på lilla Pip idag och hon lever, och piper. Vinglig i benen är hon men för människor tar det ju flera år innan dom kan gå, så att min lilla bebis är lite svajjig sin andra levnadsdag är väl inte så konstigt.

-SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0