den här dagen, en bra dag

Huvudet värker fortfarande i efterbörden av influensan men denna dagen är en riktigt kanondag ändå. Förlorade budgivningen på min drömväska igår men idag kom hoppet tillbaka när jag för mindre än en tredjedel av priset från affär har köpt en helt ny äkta Mulberry Wayswater. Inte min plan att köpa en designerväska just nu men kunde verkligen inte motstå, så snart är den min. Tjiho.



Sen ringer jag mamma, mammas vänninna har en son som ska plugga i Skövde i höst det betyder att han inte behöver sin lägenhet i Stockholm, och vad det betyder kan vi ju alla räkna ut. Ingenting är klart än men kan mycket väl vara så att vi har en lägenhet i huvudstaden när vi flyttar upp.

Det enda som bekymrar mig idag är det vackra vädret. Vill ligga ute och sola men vågar inte riktigt med min förkylning så vi får bara hoppas solen är här för att stanna ett tag.

- SARA


Kommentarer
Postat av: em

du skojar, det är min drömväska!

jag är avis!

Hur mkt fick du ge????

2009-08-20 @ 22:39:43
URL: http://emeliehannakarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0