vad är det för väder för påsklunch




Vi skulle på vår regissörs begäran värma upp ute idag för det varit så fantastiskt väder några dagar nu. Klart det blir regn och grått och kasst bara för det. Hoppas hon ändrar sig, jag är så himla frusen av mig. Efter uppvärmingen kommer Torbjörn, vår gamla gästlärare i mask och har föreställning. Ska bli otroligt intressant. Eftermiddagen blir pjäsarbete för fullt, men innan dess, hör upp gott folk, kommer vi får gratis lunch i skolan. Påsklunch. Tur modevisingen var igår och inte idag, det betyder att jag kan äta hur mycket jag vill. Sen går jag på påsklov. Ska iofs jobba hela lovet men försöker inte tänka på det, lov är lov.

Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

Godmorgon.

allt bra idag?

Va med i tidningen idag om mitt bloggande gå in på bloggen och klicka dej till artikeln..

kul att man blivit så stor på kort tid



kram

Ps.Ha en toppen helg

2009-04-03 @ 08:38:51
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: veronica dudas

Svar: Tack för tipset!



Tack desamma! Jag ska på modeutställning i kväll så jag hoppas att det blir riktigt lyckat!



Tack så mycket! Kul att du gillar den! Det är en Liselotte Watkins illustration!



Ha det bra!

Mvh Veronica

2009-04-03 @ 09:35:36
URL: http://veronicadudas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0