va dålig jag är....vad gammal jag är


Har blivit väldigt dålig på att bry mig om min älskade blogg. Men det är så mycket nu så jag hinner inte slå mig ner vid datorn särskillt ofta. C-projektet tar mycket energi men det är kul. Men funderar nu allvarligt på att hoppa av till sommaren och inte gå andra året på Wendelsberg. Det kostar mig för mycket tid, pengar och energi och ger mig inte vidare mycket. Men vad ska man göra till hösten isåfall? Dra till Stockholm kanske. Är ju så kär i min lägenhet här bara och nu när Sanna och Johan flyttar hit känns det ju dumt att flytta ifrån dom. Jobba på hotellet går fetbort allafall.

Men jag blir så stressad över mitt liv och att jag inte kommer framåt inom teatern. En tjej i min klass kom igår in på teaterhögskolan i Malmö. Hon är född 89. Hon är sjukt duktig. Jag är sjukt avundsjuk....och gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0