i'm a bad mother

Jag är en dålig mor, jag kommer aldrig kunna ha barn. Vi handlade så sjukt mycket på ica (sanna hade lånat mammas icakort), så när vi kom ut var jag så upptagen av att bära så jag glömde att jag bundit Alfons utanför. Vi kom ändå till hållplatsen innan Sanna, inte jag, kom på att Alfons stod kvar utanför affären. Urs det får aldrig hända igen, han var jätteledsen när jag kom tillbaka för att hämta honom.

Innan dess var vi och fikade, delade på en grekisk sallad på café vanilj på Vasagatan, väldigt gott.


systrarna nilsson


på vagnen in till stan en helt vanlig annandagpåskdag


min fina nummer ett


mina fina nummer två


min fina nummer tre

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken fin vovve :)

2009-04-18 @ 16:54:28
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0