robinson och thai


Linda Isacsson leder Robinson 2009. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Jag, Lisa och Kristin har myst framför tv med thaimat och godis. Riktigt gottelördag, men det är jag värd som inte kan gå ut och dricka öl och dansa bara för jag ska jobba imorgon. Trodde inte jag skulle börja följa Robinson i år men jag kanske ångrar mig, nu börjar det bli spännande. "Träsklaget" får äntligen lämna sitt helvete och jag hoppas mer än mycket att laget på stranden kan få det lite jävligt nu. Lille Valpen fick allafall lämna äventyret ikväll. Det var nog tur för hans egen skull.

Kommentarer
Postat av: malin

svar: nej, det blir aldrig för mycket. Önskar det fanns mer! :D

2009-04-18 @ 22:23:57
URL: http://mmalinheiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0