konsten att göra slut på 3000 över en helg


Jag har köpt ett par skor. 349:- Resten har jag gjort år på sprit och mat. Hur fan lyckas jag med det. Pank och bakfull. Men jag gråter inte, vi har haft så sjukt kul. I fredags var vi på Marie Laveau. Sen på någon svartklubb ute i Solna. Där fanns en älg, en riktig älg. Han var så fin och jag är kär och som jag vet är han kär i mig. Men när vi efter ett lite halvmisslyckat besök på Kolingsborg igår kväll skulle ut för att hälsa på min fina älgmake igen, så var det stängt. En svartklubb kan inte vara stängd. Men jag och Mayra kan numera Solnas alla gator utantill, det är inte alla som kan. Stockholm har varit underbart och vi har nästan en hel dag till att njuta av den.

fredagskväll i huvudstad





















...true love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0