jag skiter i om oslo tycker jag har fett hår

Jag orkade inte gå upp tidigare än fem för att hinna duscha också. Har med mig mat och yatzy. Mer kan man väl inte behöva en dag i vårt grannland i väst.


matlådorna bestående av qournsallad och pannkakor med jordgubbar

Alfons får bo på dagis över natten, tänk om detta inte vore sista veckan han bor hos mig i Göteborg. Tänk om det bara kunde komma en liten tant och fråga om hon fick passa honom om dagarna. Hon fick gärna ha rosa hår och norskt påbrå, men jag är inte kräsen. Hur ska jag klara mig utan Alfons, jag har gjort det förut så jag vet att det går men jag kommer ju inte må bättre än nu precis. Livet är bajs ibland.

Aj måste springa ner till stan och ta bussen ut mot hisingen. Trisst att missa Oslobussen.


såhär ser det ut i Norge...bäst att ta på sig pälsmössa och moonboots


Kommentarer
Postat av: Liene

vad god natlådan såg ut att vara!

2009-04-21 @ 20:31:54
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0